tirsdag den 1. januar 2013

Krea aften



 
 

Lørdag aften skulle vi have den månedlige krea-hyggeaften med kreabanden. Kreabanden var dog halveret, så det var kun mig og Gitte, som mødtes til krea hygge hos mig. Vi blev enige om at lege med perler og var ret så produktive, hvis jeg selv skal sige det ;)
Det var rigtig hyggeligt - vi fik snakket, grinet og det er bare så dejligt afslappende, at sidde og være kreativ i godt selskab med masser af lækkerier - behøver jeg at sige, at jeg var mere end mæt, da aftenen var omme ;)
Gitte havde to fribilletter med til biffen - en rigtig dejlig gave, som jeg er sikker på vi nok skal få brugt snart... Tusind tak.

Imorgen mødes kreabanden igen (i fuldtal) til en tur i krea butik... 2013 kan kun blive et godt krea år :)

4 kommentarer:

  1. Så mange fine bilder dere har perlet :)

    SvarSlet
  2. Hejsa Rikke,

    Det lyder super hyggeligt med sådan en krea-aften, og fine perleplader...

    Det lyder også til at julen i den grad har været helt i orden... :-)

    Kh Marianne

    SvarSlet
  3. Det lyder bare som en super hyggelig aften :-)

    SvarSlet

Jeg elsker kommentarer - har du noget på hjertet, så skriv endelig :)