lørdag den 3. november 2012

et godt køb

Sidste vinter købte jeg de her støvler fra El Naturista og jeg er simpelthen så glad for dem. De er komfortable, varme, bløde og så holder de sig virkelig pænt... Jeg er med tiden blevet mere kræsen med mit fodtøj, og vægter efterhånden mere komfort end det smarte (selvfølgelig må de gerne være smarte, men de skal altså fungerer i regn, sne og slud på cyklen!). Jeg vil også hellere betale mere for dem og bruge dem i flere år. Jeg har fået rigtig mange kommentarer på dem og spørgsmål om, hvor de er købt henne og hvilket mærke det er, og jeg kan kun sige - køb endelig støvler fra El Naturista.. Det er i hvertfald ikke det sidste par jeg har købt derfra. Jeg mener, at jeg gav ca. 1200,- for støvlerne sidste år.

Men apropos godt fodtøj, så læste jeg med her idag og så nogle ret fede sko, som Mette havde fået. De kunne godt snige sig på min ønskeliste :) Hvad er dit yndlingsfodtøj?

PS: jeg ejer ret mange stiletter, som slet slet ikke er komfortable... går bare ikk ret meget i dem!! ;)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Jeg elsker kommentarer - har du noget på hjertet, så skriv endelig :)