onsdag den 21. november 2012

flere ønsker

Jeg har svært ved at begrænse mig, haha ;) Jeg har så mange ønsker og synes der er så mange fine ting... Jeg har fået købt de fleste julegaver allerede, og så bliver man altså også lidt fristet og inspireret, når man sådan går og julegaveshopper. Her er lidt flere af mine ønsker denne jul...

Georg Jensen AJ bestik
Versace bright crystal parfume
Anne Black ringe str xs-s
Fjällräven Greenland Parka jakke
Elizabeth Arden Visible gentle hudplejeserie
Royal Copenhagen Contrast krus
Anne Black vaser
iPad mini i hvid
"Livet på Kastaniegården" af Therese Jessing

Hvad med jer? Er I begyndt at købe julegaver?

...Og nu må jeg hellere blive færdig med mit krea projekt, så jeg kan blogge om andet end julegaver ;o)

2 kommentarer:

  1. Tak for inspiration - nu må jeg føjet et par stykker til min voksende ønskeseddel :) Har endnu ikke taget hul på julegave-indkøbene, men det varer nok ikke længe.

    SvarSlet
    Svar
    1. Det var så lidt.. Det er altid skønt at hente lidt inspiration :)

      Slet

Jeg elsker kommentarer - har du noget på hjertet, så skriv endelig :)