torsdag den 1. november 2012

Hama grisling

 
Da jeg var på kreamesse i Fredericia i søndags, så købte jeg også lidt hamaperler. Det er nu blevet til en grisling (med en ikke så pæn fod....), som er kommet i ramme. Jeg tænker, at den kan bruges til en gave til en lille pige... Måske én af de gaver til de indlagte børn i julen?
 
Jeg har allerede gang i flere projekter med garn og perler, som gerne skulle blive til julegaver og andet spændende. Glæder mig til at vise jer det, når det er færdigt:) Men kender I det med for mange projekter ad gangen, fordi man har så mange idéer i hovedet? ;) Det er jeg i hvertfald storslem til;)
 
Jeg har haft fri idag. Jeg har nydt bare at være kreativ, huslig og slappe af. Skønt på en helt almindelig torsdag, hvor det har regnet udenfor:) 

4 kommentarer:

  1. Nej hvor er den sød, Rikke! Helt vildt god idé, og tror at den kunne skabe glæde hos en lille indlagt pige :-)

    Kh Pernille

    SvarSlet
  2. Ej, hvor er der bare kommet gang i dig igen - det er skønt :)
    Kender godt en der ville blive glade for en med flodhesten ( æsel )Du kan komme og lege med perler med Bissen :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja det er dejligt:) Skønt at være kreativ igen:)
      Mon ikke jeg har noget i tankerne til Bissen - det tror jeg;)
      Vil gerne komme og lege med perler, måske en dag i næste uge? Har jo ferie...
      Giv Bissen et kram fra tante Rikke.

      Slet

Jeg elsker kommentarer - har du noget på hjertet, så skriv endelig :)