onsdag den 7. november 2012

teak sofabord


 
 
 
Vi har fået nyt sofabord - i hvertfald for en kort periode, for at se om det er det som vi synes bedst om. Teak sofabordet er fra min Farmor og Farfar, og er meget gammelt, men det holder sig jo fint og teak er smukt, synes jeg. Den gamle kommode som står i baggrunden er også arv fra min Farmor - en kommode hun fik, da hun skulle ud at tjene som ung pige. Det er meget hyggeligt med historie og sjæl i møbler, og så synes jeg det ser fedt ud, at blande nyt og gammelt i boligindretningen.
Synes I det passer til vores sofahjørne?
 
Jeg har også fået "krejlet" mig til nogle udskudsborde i teak, som vist nok finder sin plads i mit krea hjørne af stuen. Mere om det en anden en dag :) 

2 kommentarer:

  1. Ahrmen Rikke det er jo helt magen til mit!!!
    Jeg synes det ser rigtig godt ud, men er også en teak pige :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Har godt lige været inde at se dit - og kan godt se de faktisk er helt ens! Super lækre teak borde, vi har fået fingrene i :)
      Jeg synes også selv det ser godt ud, har dog vendt bordet om...

      Slet

Jeg elsker kommentarer - har du noget på hjertet, så skriv endelig :)