mandag den 26. november 2012

kreabanden






Lørdag aften var Kreabanden samlet, og det var som altid hyggeligt. Vi var hos Gitte, som elsker julen og havde pyntet op i bedste Gertrud Sand stil - simpelthen så hyggeligt. Der var juleslik og julemusik, og vi kom vist alle sammen i lidt julestemningen efterhånden som aftenen gik. Der blev hæklet, flettet julestjerner, lavet perler og til- og fra mærker. Vi fik alle sammen en sød glas magnet af værtinden og en super skøn te af Tina.  En dejlig "begavet" og hyggelig aften ;)

6 kommentarer:

  1. Glad for det var hyggeligt, det synes jeg også :-).
    Jeg vil nu hellere kaldes en moderne Gertrud Sand.... Jeg er langt fra til alt der hjemmeklippede guirlander osv... :-) det skal se ordentligt ud :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, det ser også ordentligt og hyggeligt ud, og det kan man jo også se på billederne:)
      Det var hyggeligt - selvom jeg var meget træt søndag på arbejde ;)

      Slet
  2. Ih hvor lyder det hyggeligt! Og dejligt med julestemning selvom vi kun er i november:-)
    K.h.
    Christina

    SvarSlet
  3. Det er jo helt vildt så meget julepynt du har. Og så kan jeg se jeg skal holde mig fra at gå i den kjole.....

    SvarSlet
  4. Hmm- kan da se nogle stykker på billedet jeg kender- er du mon i familie med Anette? :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Fie
      Ja, det er jeg. Er hendes svigerinde:)

      Slet

Jeg elsker kommentarer - har du noget på hjertet, så skriv endelig :)