lørdag den 17. november 2012

julegaveønsker

Jeg har været igang med at lave en ønskeseddel, og hmmm... der er egentlig ret mange ønsker. I får lige nogle af mine ønsker, som jeg har samlet på billedet ovenfor:

Kähler urbania lyshuse
Adax pung
Kähler stribet kande

Haglöfs rygsæk L, sort
Kähler julepynt
Liebe lysestage
Liebe slikfad
Nilens Jord foundation
Kähler adventsstage, hvid
Liebe hjerte ørestikkere, lysgrå
Liebe julepynt, fx. gris, juletræ, brunkage, stjerne m.m.
Tromborg makeup - gerne øjenskygge.
Clean warm cotton parfume
Kähler stager
Cashmerecardigan


Der er lidt stille på bloggen i de her dage. Jeg er igang med at producere nogle hæklerier til de
indlagte børn i julen, og så har det været en travl uge på arbejdet :) Skønt med weekend :)


5 kommentarer:

  1. Din ønskeliste kunne snildt være min! Sikke nogle lækre ting du har på. Jeg linker bare videre til dig, næste gang jeg bliver spurgt, hvad jeg ønsker mig :D
    kh mimi

    SvarSlet
    Svar
    1. Haha, du skal være velkommen. Synes også det er nogle gode ønsker og lækre ting:)
      Kh Rikke

      Slet
  2. Hej Rikke. Det ligner jo min ønskeseddel. Så mange fine flotte ting..
    Håber du får alle til jul.
    Kh Anja.

    SvarSlet
  3. Hej Anja... Så har vi jo samme smag :) håber også jeg får nogle af tingene, mon ikke :)
    Kh Rikke

    SvarSlet

Jeg elsker kommentarer - har du noget på hjertet, så skriv endelig :)